28 Mayıs 2013 Salı

Minik Eller İş Başında: Menüde Araka Var !

Ceyda'ya dün bezelye ayıklattım. Onun da benim de çok hoşumuza gitti. Ben bezelyelerin ağızlarını açıp ona verdim, o da tek tek hepsini çıkardı. Tabii çıkarmakla işimiz bitmedi, bir de onları bilmem kaç kez yıkadık. Bezelyeler çok hijyenik oldular. :))
Bir de Ceyda bak, fotoğrafını çekiyorum diyorum. Bana "İşim var." diye cevap veriyor. Artist ! :)
Bu arada kendi çocukluğum gözümün önüne geldi. Ben de hep barbunyaları kabuklarından çıkarmak isterdim ama elliyorum diye annemin babaannesi kızıp; büyüdüğünüz zaman da kaçarsınız, yapmazsınız derdi. Hep düşünürdüm acaba niye yapmayacağım, kaçacağım, büyüyünce ne olacak diye korkardım. Küçüklük anılarım ve de korkularım !
Ben de yaşadıklarımın tersine, Ceyda' yı özellikle çağırıp bu işi ona yaptırdım. :)






Annesi bezelye ayıklayan o minik ellerini yesin ! :))



5 yorum:

  1. oo parmaklar tam ısırmalık kıyamam ben ona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet ben de kıyamadım, ama yiyesim geldi

      Sil
  2. Nasil da ciddi ciddi is yapiyor :) Cok seker masallah.

    YanıtlaSil
  3. benim kızım da yakında bana yardım eder herhalde böyle.. kıskandık sizi:) maşaallah darısı Azra'ya inşaallah

    YanıtlaSil
  4. o minik elleri bende yemek istedim bak şimdi :) bu arada önlüğüne de bayıldım :)

    YanıtlaSil