9 Mayıs 2013 Perşembe

Dolap Düzeni

Ceyda'nın küçülen kıyafetlerini giysi dolabının alt raflarına güzelce katlayıp koyuyordum ama bir süre sonra o düzen yerini düzensizliğe bıraktı. Bazen benim eşyaları sığdırmak için itip kakışlarım, bazen de Ceyda'nın küçülen kıyafetlerini tekrar çıkarıp giymesi olayı iyice karmaşaya bırakmıştı.
Bunları vakumlu poşete koyup yatağının altındaki bazaya kaldırsam deyip duruyordum ve en sonunda geçtiğimiz gün nihayet yaptım.Valla içim açıldı. Şimdi gidip gidip dolabı açıp bakıyorum. :))

Ceyda'nın oda takımını Kayseri'deki Minitto mağazından almıştık. Bebek yatağı büyüyen tipinden ve yatağın alt tarafında da bazası var ve baza özellikle çok işe yarıyor.
Aşağıdaki onca kıyafeti vakumlayıp bazaya koydum. Geri kalan kısımı da dolaba koydum. Ben güya Ceyda'ya çok kıyafet almıyorum diyorum ama maşallah ne çok giysisi varmış. Genelde mevsimlik olarak topluca gidip alıyorum. Hatta hala 1,5 sene öncesinin eşofman altlarını kapri olarak giyiyor. Ama yine de çok kıyafeti varmış ve sığdırmak problem.
Bunları saklamanın da bir alemi var mı, göreceğiz ???


 Aşağıdakiler de bazaya koyduklarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder