28 Eylül 2012 Cuma

Karalar Çizer Ceydam

Ayy bu aralar pek hamaratız.Havalar da güzel gidiyor ya balkondaki el işi çalışmalarına devam ediyorum.Bazen sıcak bile oluyor ama sonbahar çok güzel geçiyor. Güneşi seviyorum.Özellikle sonbaharda yağmur sonrası ve de kışın kar yağınca olan güneşe bayılıyorum.Çok şükür Ceydacım da bana fırsat veriyor da bir iki birşey dikebiliyorum.Önce tabii gelip ne yaptığıma mutlaka bakıyor.Makaraları, keçeleri, ipleri alıp duruyor.Sonra gözüne birşey kestirirse onu istiyor.Arada ara kablonun üstündeki açma kapama düğmesine basıp beni şaşırtıyor.Allah allah niye bu makina çalışmıyor diyen ben artık sebeplerini çok iyi biliyorum :))

Bu haftanın favori aktivitesi ise çalışma masamda kağıda birşeyler karalamak oldu. Hemen kalem kalem diye başladı mı sandalyeye oturtup önüne de defter koymak gerekiyor.

İşte karalar çizer Ceyda'dan kareler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder