25 Eylül 2012 Salı

Terlik Dağınıklığı

Ceyda son zamanlarda bazı konularda değişiklik gösteriyor diye yazıyordum.20.aya girdiğimizden itibaren daha bir çocuk havalarında diye anlatıyordum.Artık iki kelimelik cümleler kuruyor.Baba gitti, Baba Yok, Bak Oturdum, Bak Çanta vb. şeyleri anlatıyor.Telefon ile konuşurken sorulan sorulara daha bir güzel ve anlamlı cevaplar veriyor.Mağazalarda sevdiği şeylere alıp bakıp sonra yerine koyuyor.

Veeeee benim eşyalarımı giymeye çalışıyor. :)) Evde bu aralar misafir terliklerini giyip giyip geziyor ve çok komik gözüküyor.11 aylıkkken dolabın içindeki bütün terlikleri çıkartıp giderdi.Sonra bu huyundan vazgeçince aman çok şükür dedim ama şimdide giymek için hepsini çıkarıp duruyor.Yani terlik dağınıklığından kurtulamamışız! :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder