2 Ekim 2012 Salı

Tabağa Kürdan Saplama Oyununu Bizde Yaptık :)

Emre'yle Hayat bloğunda  tabağa kürdan saplama oyununu görünce bende Ceyda için hemen bu oyunu denemek istedim.Ayrıca Montessori Eğitiminin bir parçası olduğu için daha bir heves ettim. Montessori Eğitimi de nedir derseniz bilgi almak için bu siteyi inceleyebilirsiniz.

Ceyda kürdanları ve tabağı görür görmez hemen heyecanlandı zaten sonra da kürdanları soktuk ve arkadan çıkardık. Bu kısım çok güzel oldu ama sonra kürdanlarla oynamak istedi.

Kürdanları ağzına sokup gezmeye başlayınca elinden almak zorunda kaldım.Allah korusun  ağzında kürdan varken ayağı takılıp düşse .... Düşünmek bile istemiyorum.

Kürdan saplama işleminin Ceyda'ya yeni bir bakış açısı getirdiğini düşünüyorum.Kürdan saplamayı anımsayarak benzer oyunlar çıkarıyor. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder