19 Mayıs 2011 Perşembe

Dr Brown Gaz Yapmayan Biberon

Bebek ilk doğduğunda süt olması için şunu da ye bunu da ye derler ama gaz problemi akla gelince insanın su içmekten başka birşey yiyesi gelmez.Bu dediğimi gaz problemi çeken bilir. :) Geceleri uyku uyutmayan, çıksa da bitmeyen gazlar insanın nevrini döndürür. Bizimde gazdan yana sıkıntılı olduğumuz bir dönemde bir arkadaşımız Dr.Brown biberonundan bahsetti. Ben yediklerime ve de üşütmemeye çok dikkat ettiğim halde bebeğimizde gaz oluyordu. Onun tavsiyesi üzerine biberonu aldık ve çok memnun kaldık.Ayrıca diğer biberonlar gibi akıtmıyor. Bebeğiniz emdikçe süt geliyor. Biberona alışıp emmekten bebekleri vazgeçirmiyor. Bebeği olan herkese tavsiye ediyorum.
Ayrıca biberon ucu aya göre de değişiyor.Ben ilk aldığım zaman bilmiyordum.Tesadüfen internetten görüp öğrendim. 3 seviye var. Biberonu alırken buna da dikkat edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder