21 Mayıs 2011 Cumartesi

Bebek Oyunları




Bendeniz çocuklarla oynamaktan büyük keyif alırım.Onların olaylara bakış açılarını görmek, tepkilerini izleyip, verdikleri cevapları dinlemek çok hoşuma gider. Hani sırf oynamak için bebek sahibi oldum desem yalan olmaz. Çocuğu olan arkadaşlarım sen çocuğun olsun gör diyerek sürekli beni ikaz ederek gözümü korkutmaya çalışırlardı, olayın ciddiyetini kavramımı sağlarlardı ama ben yine de oyun oynamak için çocuk çok istedim. Şimdi kızım var. Kendisi çok güleryüzlü ve hırpalanıp oyun oynamaktan çok mutlu oluyor.Birisi onunla sohbet etsin, atsın tutsun, şarkılar söylesin kahkahalarla gülüp şarkılara kendince hıııı diyerek eşlik ediyor.

Sizde bebeğinizin yaşının ilerlemesini beklemeden onunla konuşup oyunlar oynayın. Ben hamileliğimin ilk aylarında DR kitap mağazasında Bebek Oyunları (Yazarı:Jackie Silberg/Neden Kitap Yayınevi)adında bir kitap görüp, almıştım. Bebekleriniz ile ilk aydan itibaren oynayabileceğiniz oyunları anlatıyor. Ben o kitaptan çok yararlanıyorum. Size de tavsiye ederim. Bebeğinizin hangi oyun ile nesinin gelişeceğini de anlatıyor.Hatta 3 aylık zaman dilimlerinde nelerin yapması gerektiğine dair de bir liste var. Bebeğinizin gelişmesini de takip edebiliyorsunuz. Kitabı çok tesadüfen aldım ama çok beğendim. Size de şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder