31 Mayıs 2011 Salı

Bebek Kıyafetlerini İnternetten Satınalma

İnsan yalnız başına bebek büyütünce herşeyden soyutlanıyor.Günler bebeğim uyusa da şunu yapsam bunu yapsam diye hayal ederek geçiyor.En çok da o minik kıyafetlerini alma hevesim vardı.Fakat küçük bir bebek ile yalnız başına alışverişe kesinlikle çıkılmıyor hatta evden dışarı tek başına adım bile atılmıyor.
İlk aylarda giyebileceği kıyafetler hep hediye olarak geldiği için ilk zamanlar alışveriş yapma ihtiyacı duymamıştım. Fakat şimdi oyuncak, kıyafet, patik vb. şeylere ihtiyaç oldukça internetten alışveriş yapmaya başladım.Hatta internetten alışveriş yapmak hem hesaplı hem de kolay geliyor.
Geçenlerde başıma gelen bir olayı anlatayım. Ben Kayseri'de yaşadığım için buradaki esnaf hakikaten kurt gibi.İnsanı öyle güzel ağırlıyor öyle güzel tatlı dili ile büyülüyor ki insan 1 tane alacakken 2 tane alıyor. Ben de önlük, eşofman takım ve çorap almak için bir mağazaya girip kafam karışmış bir halde alışveriş yaparak çıktım.Satıcı kişi yok bu bebeğinizin ciğerlerine iyi olmaz şu önlükten alın, bebeğinizin gerdanı yok bu bodyden kullanın, bu günlük eşofmanlar çok ucuz kaçırmayın bu şöyle bu böyle diyerek benim beynimi yıkayıp elime poşeti tutuşturdu. Kuzu gibi müşteri buldu tabii :)) Neyse internetten almak bana daha uygun sanırım.
Benim çok memnun kaldığım siteler:
1) E-Bebek: Oyuncakları buradan alıyorum.
2) Bebek Market : Nevzat Bebe ve İdil Bebe nin kıyafetlerini aldım ve çok beğendim.Funny patiklerde de aldım. Spor ayakkabı şeklinde olanların fiyatları gayet iyi.
3) Bebe Shop : Chicco 'nun % 40indirimli ürünlerinden aldım ve tabii ki de çok şıklar ve sezon sonu olduğu için midir bilmem fiyatları da uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder