10 Eylül 2013 Salı

Yazlık Günleri - Deniz ve Ceyda

Bu seneki yazlık tatilimiz kızamıkçık ile başlayıp, "Eve Gidelim, Kürşat'a Gidelim" ile sürmesine rağmen yine de geçen senelere göre çok çok güzel geçti. Ceyda en azından geceleri uyudu ve ben 4 gün denize girebildim. :)) Ceyda sahilde arabasında 1-2 saat uyuduğu sıralarda ben de soluğu denizde alıp uzun uzun yüzdüm. Hatta yüzerken bile yüzdüğüme inanamadım. :)

Ceyda  8 aylıkken ilk defa yazlığa gitmiştik ve ben evden dışarı çıkamamıştım. Geçen sene ise yine tam bir kabus olmuştu. O zaman da 16 aylık olmasına rağmen yine denize girememiştim. Ama bu sene her şey çok daha iyi idi.
Bu sene yazlıktaki  ilk üç gün Ceyda 39 ateşlenerek bana yapışıp kucağımdan inmeyip"Kürşat'a gidelim, baba baba baba " diye uzun uzun ağlasa da kızamıkçığı döktükten sonraki günlerde rahatladı ve yine "Kürşat'a gidelim"dese de güzel vakit geçirdik.

Kardeşim  ve oğlu Deniz de yazlıkta idiler. Ceyda ile Deniz tam ikiz gibi oldular. Aralarında sadece 4 ay var. Ceyda daha büyük ama Deniz maşallah hem daha boylu hem de daha kilolu. Hatta bir ara Ceyda, Deniz'e bakıp daha çok yemek bile yemeğe başlamıştı. Tabii Deniz'e yetişemedi. :))

Denizden geldikten sonra duşlarını alıp TV karşısında bayık bayık bakan tipler. Uyku gelmiş ! :)

Deniz ve Ceyda, oyuncak paylaşımı sebebi ile çekişmelerinin dışında çok güzel oynadılar. Maşallah ! :)

Deniz tam da adına yakışır bir şekilde denize bayılıyor. Tam bir su kuşu. Böyle olunca koşturup koşturup kendini suya atıyor. Funda da tedbir olarak sahilde bile can simidi ve kolluklarını takıyor.  Karadeniz' e çok sakin olsa bile güven olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder