13 Ekim 2012 Cumartesi

Bizim de Adım Adım Setimiz Var Artık! :)

Ay çok merak ettiğim adım adım setimize kavuştuk. Emre'yle Hayat bloğunda görüp, merak edip inceledikten sonra üye oldum.
20.aydan başladık. Ceyda ile içindeki etkinlikleri yapıyoruz ve çok şükür Ceyda çok katılımcı oldu.Ben acaba sıkılır mı diye düşünürken artık kendisi beni teşvik ediyor.Hafıza kartlarına (flash card) bayıldı.Sürekli onları istiyor.Yere dizip bu nedir diye soruyorum hemen adını söyleyip sonrada taklidini yapıyor.Kulağını, gözünü falan gösteriyoruz.

İşte 20. ay adım adım setimiz. Ceyda'nın favorisi olan hafıza kartları ise sol aşağıdaki "Bebeğimin İlk Kartları ".

Çok sıkmadan günümüzü güzel bir şekilde geçiriyoruz. Ben elimden geldiğince Ceyda ile oyun oynuyordum ama bu Adım Adım Seti bana kolaylık sağlamış oldu. Amacım az oyuncak alıp, bu setler sayesinde Ceyda'ya oyun oynamasını öğretmek. Evdeki malzemeler ile oyun oynasın. Yetinmeyi, elindeki değerlendirmeyi bilsin.Doyumsuz olmasın. Bu şekilde daha mutlu olacağını düşünüyorum. :)


2 yorum:

  1. Ben de Emre'yle hayattan her ay takip ediyordum :) Hadi size de hayırlı olsun :) Ben de oyuncak alma konusunda katılıyorum..an ama öz olsun,doyumsuz olmasın..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. :) Valla çok şey yapmak istiyoruz. İnşallah doğru ve dozunda şeyler yapıyoruzdur. İyi insanlar olsunlar. Mutlu olsunlar. :)

    YanıtlaSil