30 Ekim 2012 Salı

Köpüş

Ceyda'nın bazı hallerine gerçekten bayılıyorum.Aslında kızım olduğu için zaten bayılmış durumdayım tabii ama bazı halleri var ki insan hayran kalıyor.
Geçtiğimiz hafta bayram telaşesi içinde bayramlık alışverişi yaparken, genelde Ceyda'yı babasına bırakıp mağazalara girip çıkıp genel bir tarama yapıp hızlıca bir karar veriyorum, Forum Kayseri'deki Dastini mağazasında tahtadan tekerlekli oyuncaklar gözüme çarptı.

Onca alışveriş hengamesinden sonra tahtadan tekerlikli oyuncağı ise biraz tereddüt ederek acaba Ceyda beğenir mi düşüncesiyle aldım. Bugüne kadar Ceyda'ya açıkçası çok oyuncak almadık. Kendisi de öyle oyuncaklara saldıran bir çocuk değil.

Neyse Ceyda oyuncağını görür görmez çok sevdi. KÖPÜŞ diye de seslenmeye başladı. Köpüşün nereden geldiğini mutlaka tahmin edersiniz. :) Daha Forum Kayseri'de iken Köpüş'ü hemen gezdirmeye başladı. Bizde onun hallerine gülerken, eşim de Ceyda'nın yerdeki çizgileri takip ederek gittiğini söyledi. Ben de dikkatle izledim.Aynen yerdeki çizgilerin üzerinden gidiyordu. :))

Köpüş artık bir numaralı oyuncağımız oldu. Bazen gece uyurken bile istiyor. Bu hafta sonu da hobi bahçemize de götürdük. Köpüş domatesleri tanıdı.Yalnız Ceyda domatesleri elma diye tanıttı. :)) Ben ısrarla domates desem de kırmızı olanlara elma diyor.

Ceyda'nın Kıymetlisi Köpüş :)

Köpüş Domatesleri Tanıyor




Köpüş ve Ceyda Gezerken :)


2 yorum:

  1. Bizdede bir ordek var. kerem onla buyudu diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir şeylere illaki takılınıyor demek

      Sil