5 Mayıs 2012 Cumartesi

Ceyda'nın Kitap Sevgisi

Daha 3 aylıktı evdeki dergileri alıp Ceyda'ya gösteriyordum.Sayfalardaki resimleri anlatıyordum.O da sessiz sessiz beni dinliyordu.Ne anladığını tabii tahmin etmek mümkün değil ama ben anlatıp duruyordum hevesli hevesli. Sonra 11 aylıkken Fisher Price 'ın Haydi Çiftliğe Gidelim pencereli kitabını aldım.Onu da çok sevdi.Hala sabah uyandığında bile onu alıp okumam için getiriyor.:))

Ama bu aralar yeni bir favori kitabımız daha var.Halasının aldığı Kimin Evi ? Hobi Çevir Bul kitabı.Henüz içindeki bölmeleri çevirmeyi beceremese de kitabı alıp yanımıza geliyor ve hemen kucağımıza oturmaya çalışıyor.Ev süpürürken, yerde oturmuş tv izlerken hangimizi yakalarsa, bir bakıyoruz Ceyda elinde kitap ile geliyor.Eyyvaaahhhh. Bir iki üç anlat anlat bitmiyor. Minik kitap kurdumuz :)


Birde benim aldığım dergilere bayılıyor.Ben de dergimi okurken ek kitapçıkları ona veriyorum.Minik elleri ile sayfaları açıp çevirmesine bayılıyorum. Fıstığım benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder