17 Nisan 2012 Salı

Parkta Oynuyoruz Yiyoruz Güneşleniyoruz




Ceyda ile havanın güzel olduğu günlerde artık mutlaka parka gidiyoruz.İlk önce salıncakta sallanıp sonrada otları, çiçekleri, ağaçları ve kuşları yakalamaca oynuyoruz. Mutlaka topumuzu da yanımızda götürüyoruz. Topsuz park olur mu canım? :)

Salıncakta iken eline cicibebe bisküvisini de veriyorum.Sallanırken güzel güzel yiyor.Evde iken bisküviyi ya parçalayıp atıyor ya da eziyor.

Bugün eve geldiğimizde ise bende acaip bir yorgunluk oldu.Hem rüzgar hem güneş sanırım dokundu biraz.Ceyda da benim gibi olsa gerek 2 saat uyudu.Tabii bende fırsat bilip onunla beraber uyudum.Çok güzel de oldu. :)) Eskiden bahar gelince işte iken pencereden dışarı bakıp çok iç geçirirdim.Dışarı çıkmak isterdim.Şimdi tadını çıkarıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder