21 Mayıs 2012 Pazartesi

İyiki Doğdun Deniz! :)

Bu hafta sonu Ankara'ya gittik.Denizimizin doğumgününü kutladık.Ceyda ile araba yolculuğu hala çok yorucu oluyor.Araba koltuğunda oturmak istemiyor.Sürekli gezinip, ayakta durmak istiyor.Uyumuyor.Hal böyle olunca benim elim, kolum, belim, sırtım her yerim ağrıyor.Neyse yine de çok güzel bir hafta sonu geçirdik. Deniz ile Ceyda ikiz gibi oldular. Beraber oynuyorlar.Birbirlerinden gördüklerini taklit ediyorlar. Deniz de babasının hapşırmasını, annemin gülüşünü taklit ediyor.Bu çocuklar süper valla, artık ailemizin eğlence kaynakları.Sizi seviyorum ! muuuccckkkkk  :)



Soldaki Ben ve Deniz - Sağdaki Kardeşim Funda ve Ceyda

Muffin stantlarını Tantitoni 'den aldık. Üstlerindeki kürdandan süsleri de ben yaptım.

Rüzgar güllerini de ben yaptım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder