10 Şubat 2012 Cuma

Bebeğe Kitap Okumak

Ben bir süredir Ceyda'ya oyuncak almıyorum.Kendisi evdeki herşeyi oyuncak haline zaten getiriveriyor.:) Artık gına geldi.Benim kızım ki uslu diyordum.Bu hafta içinde limon sıkacağını kırdı, elini tuvalete sokup su ile oynadı ve bugün de menekşenin yaprağını koparmış yerken buldum. Sürekli takip ediyorum ama bir bakıyorum kaybolmuş bir işler karıştırıyor.
Bu arada yeni kelimeler de öğreniyor.Aç - Kapat anlamını kavradı ve artık kapaklı olan herşeyi getirip aç aç diyor.
TV izlemek tamamen yasak olduğu için kitap ile oyalanmasını öğrensin diye Fisher Price'in çok güzel bir kitabını aldım. 4 yaş çocuklar için ama biz beraber bakıyoruz.Hem pencereleri olan bir kitap olduğu için Ceyda'ya aç diyorum ve içindeki resimi anlatıyorum. Çok hoşuna gidiyor.



Bazen ben de kitap okurken ona kitabını veriyorum kendi kendine oyalanıyor.Küçük pencereleri açık kapatıyor.Sayfaları da kalın olduğu için yırtma ihtimali de çok az.Bu kitabı çok beğendik.Kesinlikle tavsiye ediyoruz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder