2 Kasım 2011 Çarşamba

İlk Adım Ayakkabımız


Ceydacım artık sıralayarak çok güzel yürüyor.Kendisine yardımcı olabilmek için çevresine tutunabileceği birşeyler koyuyorum olmazsa ben yere oturup dizlerime tutunarak ilerlemesine yardımcı oluyorum.Çok tatlı.Yerden bitme birşeyin evde dolaşması çok hoşuma gidiyor.Ayrıca yerde duran birşeyi de biryere tutunarak eğilip çok güzel alıyor.Geçtiğimiz senelerde bir çiçek tohumu diktiğim zaman gelişimini izlerken çok heyecenlanırdım.Çok çiçek açınca mutlu olurdum.Şimdi Ceydacığımın gelişmesini izlerken mutlu oluyorum.Birşeyi başarınca nasıl da büyüterek onu kutluyorum.Annelik çok güzel bir duygu gerçekten.Gerçi hala anne olduğuma inanamıyorum.:)
Hal böyleyken Ceydoşumuz başarılı bir şekilde atom karınca halinde sıralama turları atarken bende ilk adım ayakkabımımızı alalım dedim.Çarşıya çıkıp mağaza mağaza gezip istediğim tarzda ayakkabıyı satıcılara anlatmaktan ve istediğimi bulamayıp göz boyamaları sayesinde hiç ummadığım birşeyi almaktan çekindiğim için hemen internette araştırmaya başladım.Bebeshop mağazasından çok alışveriş yaptığım için hemen orada ilk araştırmamı yaptım.
Ceyda için evde gezmek için uygun olan Paqpa marka ayakkabıları aldım.Ceydacım ayakkabılarını çok sevdi.Cırtlı olması pek hoşuna gitti.Cırtlara bayılırız.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder