3 Kasım 2011 Perşembe

Tay Tay Arabamız




Ceyda doğduğundan beri gelişmine göre sürekli birşeyler alıyorum.Annem bana da zamanında eğitsel çok oyuncak alırdı şimdi ben kızıma alıyorum.İnşallah büyüdüğü zaman da annem gibi bende kızımı çocuk müzikallerine, tiyatro ve gösterilerine götüreceğim.Çok hevesliyim.:)
10.ayımızda da tay taylama çalışmaları için Oyuncak Dünyası'ndan Playskool'un ilk arabam ürününü tercih ettim.Hem araba hem de yürüme yardımcısı oluyor.Kargo kapıdan girdiği zaman ilgi ile kutuyu açışımı izleyen Ceyda, rengarenk parçaları görünce kendisi için birşeyin geldiğini nasıl da bildi.Ben acele ile parçaları monte ederken bir yandan da onun sabırsız hallerine gülüyordum.Mama sandalyesinden eğilmeler, uzanmya çalışmalar.
Arabamızı kurduktan sonra Ceyda hanıma teslim ettim.Sanki nasıl yapacağını önceden biliyormuş gibi tuttuğu gibi arabayı itmeye başladı.Bir önüne geçip oyuncakları ile oynadı bir arkasına geçip itti bir yanına geçip salladı durdu.Bende keyifle doğru bir karar vermiş olmanın mutluluğu ile izledim.
Oyuncak Dünyasından ilk defa alışveriş yaptım ve memnun kaldım.Sitelerini de beğendim.Oyuncakları yaş grubuna göre ayırmışlar.Oyuncak araması da çok kolay.
Yalnız size bir de uyarı.Böyle bir oyuncak alıyorsanız bebeğinizin peşinden ayrılmayın.Düşme potansiyeli yüksek olduğu için tetikte olmak gerekiyor.Benden peşinde dolaşıp duruyorum.Sizde alırsanız kolay gelsin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder