25 Ekim 2011 Salı

Tay Tay ve Köşe Koruyucular



Ceydamız son zamanlarda hep ayakta durmak istiyor.Tay tay yapıyor derken artık biran önce yürümesini ister hale geldim.Banyo yaparken küvetine tutunup kalkmaya, uyanır uyanmaz yatağının kenarına tutunarak doğrulmaya, oturtmak isteyince ayaklarını sürüyerek oturmamak için direnmeye çalışmalar gerçekten beni çok yoruyor.Aslında yürümek için can atıyor biliyorum.Bende onun kadar heyecenlıyım ama insan bir yere kadar ayakta durur canım.Bizimkisi sürekli ayakta maşallah.:)

Yürüdü yürüyecek derken sehpalar için köşe koruyucularından alayım dedim.Tekzen'den güzel,yumuşak yapılmış olan köşe koruyucularından aldım.Fiyatı da çok uygundu.Hevesle salondaki sehpanın köşelerine taktım.Sonra eşim Ceyda hanımı salonda gezdirirken beni çağırdı.Bir de ne göreyim, bizimkisi köşe koruyucusunu çıkarmış ağzına almış dişlerini kaşıyor.Pes dedim.9 aylık bebek bile çıkarabiliyorsa bunu yapıp test eden mühendislere ne demeli.
Şimdi Bebeshop'tan bu köşe koruyucularından aldım.

Bunları çıkaramadım ama Ceyda'nın işi belli olmaz önümüzdeki günlerde göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder