3 Ekim 2011 Pazartesi

Oturaklamak

Sizler yazımın başlığına bakıp bu da nedemek diye merak ederken bugünlerde sık sık evimizde olan bir duruma karşı benim uydurduğum bir kelime diyebilirim. İnsan 8 aylık bir bebekten neler öğrenebilir ki diyebilirdim fakat insanoğlu çok karmaşık,güçlü,akıllı bir yapıda yaratılıyor ki insan doğduğu andan itibaren muazzam şeylere tanık olabiliyor.
Benim Ceydoşum şu anda 9.ayın içinde emekledi emekleyecek diye beklerken oturarak gezmeye başladı.:)

İlk başlarda herhalde otururken oyuncaklarına uzanayım derken azcık yer değiştiriyor falan diye düşünürken, durum yer değiştirmekten ziyade gezinmeye döndü.Oda içinde epey bir mesafe kat ediyor.Bende buna oturaklamak adını verdim.

İnsan neler neler öğreniyor.Zaman su gibi akıp geçiyor ve ben günleri sadece kızım ile ilgilenerek dolu dolu yaşıyorum.Dünyanın en önemli işi bence bir insan yetiştirmek hele ki kanından canından olup da her anına şahit olunca bunun ne kadar önemli ve de zor bir iş olduğunu anlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder