27 Kasım 2014 Perşembe

Öğretmenler Günü İçin Kitap Ayraçlarımız !

Bu seneki öğretmenler günü için Ceyda ile beraber kitap ayraçları yaptık. Geçen sene mıknatıs süsler yapmıştık.
Bu seneki hediyelerimizi Ceyda'nın okulda geçirdiği kaza sonrasında evde dinlenme ve iyileşme süreci içinde yaptık. Güzel kızım okulda düşüp kafasını yardı. Bana haber geldiğinde uçarak okula gittim. Çok şükür ki kafasının en sağlam yerini çarpmış. İnsan düşündükçe aklına çok kötü şeyler geliyor. Ceyda çok fazla etkilenmedi. Okuldan soğumadı, doktor korkusu gelmedi ama ben çok etkilendim.
Bu hafta boyunca bir yere, bir kimseye emanet ederken hep telefonum çalacak ta kötü bir haber alacakmışım gibi hissettim.
Geçtiğimiz hafta boyunca olmadık şeylere ağladım, üzüldüm. Olayın olduğu gün hastane koşuşturmacası içinde kendimi çok sıkmış, güçlü durmaya çalışmış ve Ceyda'ya moral olması için dik durmaya çalışmıştım. Fakat sonrasında bir baş ve vücut ağrısı ayırca acayip bir yorgunluk hissettim.
Çok şükür yarası iyileşiyor. Düşündüğümden de iyi iyileşiyor. Allahım daha beterinden korusun !



Kitap ayraçlarımıza gelirsek, internette bir kız çocuğu şablonu buldum. Ceyda onu boyadıktan sonra bende üzerine kutlama yazısı, adını, sınıf ve yılını yazdım. Sonra kaplayıp, kitap ayracı boyutunda kestim ve üst bölümünü delgeç ile delip püskül bağladım. :)
Bu kadar basit. El yapımı, gayet kullanışlı ve hatırası olan bir hediye oldu.




2 yorum:

  1. canım öncelikle çok geçmiş olsun..çok üzüldüm ceyda kuzusu için..rabbim beterlerinden saklasın.

    kitap ayraçlarınız çok cici olmuş. anne kız çok güzel iş çıkarmışınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım, amin hepimizin çocuklarını Allah korusun. Anne kız çalışmaları yaş ilerledikçe çok daha zevkli hale geliyor. Artık yardımcı olarak büyük fayda sağlıyorlar. :)) Ağaç yaşken eğilir sözüne güzel örnekler kızlarımız :)

      Sil