9 Nisan 2012 Pazartesi

Zaman su gibi akıyor ve ben hiçbirşeye yetişemiyorum

Güya öğrendiklerimi yazacaktım, paylaşıp dertleşecektim.Kendime gülüyorum.Şu saatte sırf zaman bulamadığım için banyo yapıp azcık bloğuma birşeyler yazabilmek için bilgisayarın başına geçtim.Benim gibi çocuğu uykusundan sık sık uyanıp emmek istiyor diye banyo yapamayan var mıdır acaba çok merak ediyorum.Ceyda büyüyor gelişiyor çok şükür ama uyku düzeni hala oturmadı.Acaba oturmayacak mı? Geceleri artık uyumak istiyorum.İki büklüm olmuş bir şekilde yatmaktan kaslarım da ağrıyor.Ceyda emmek için bana yapışıp durdukça kıpırdamadan uyuyorum.Şikayet etmek istemezdim ama 14,5 ay oldu ama gece uykularını kesintisiz uyuyamıyor.
Kitap okumakla tavsiye almakla da olmuyor.Uyku rutini, uyku eğitimi resmen hikaye oldu. Bizim için uygulanamaz bir konu sanırım. Emmekten vazgeçmediği sürece esaret devam edecek. :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder