28 Şubat 2014 Cuma

Okulumuzda 100.Gün ve Öğretmenlerimize Hediyelerimiz

Bugün Ceyda okulunda 100.gününü kutluyor. Benim için o kadar anlamlı ki. Okulun ilk günlerinde düştüğüm ümitsizlik, Ceyda'nın sesi kulaklarımda okulun önünde bekleyişim, gitmek ile gitmemek arasında kalışlarım, Ceyda ağladıkça benim üzüntüm ona sarılıp bırakmama duygusunu yenmeye çalışmam.... 
Çok şükür bu günler geride kaldı. Ceyda okuluna alıştı. Öğretmenini ve okulunu seviyor. Arkadaşlarını seviyor. Sosyal bir hayatı var. Yemek alışkanlığı değişti. Yumurta yiyor. :) Öğretmeninin söylediği şeylere önem veriyor, kuralları uyguluyor. Tiyatroya, müzeye gidiyor. Okulda çeşitli aktiviteler yapıyor. En önemlisi benden ayrı ailemizdeki diğer kişiler ile zaman geçirebiliyor. :)
Ben ise Ceyda'nın okula gitmesi ile kendime vakit ayırabiliyorum ve daha mutluyum. Yeni arkadaşlar edindim. Kendi işime odaklanabiliyorum. Aile olarak daha düzenliyiz.

Bugün için de Ceyda ile öğretmenlerimiz için teşekkür olarak el işi çiçekler yaptık. Sabah herbirini öğretmenlerimize verdik. Ayrıca okulun ilk günlerinde Ceyda ile ayrıca çok ilgilenen iki değerli okul kurucumuz için ise bir çiçek arajmanı yaptık. Onların desteği de çok önemlidir. Ceyda'yı sakinleştirmek için çok yardımcı oldular.

Herkese tekrar teşekkürler ! :))

Okul kurucularımız için çiçek arajmanımız
Öğretmenlerimiz için çiçeklerimiz

2 yorum:

  1. o nasıl şirin poz vermek öyleee. kız çocuk bambaşkaaa. öpücükler ceyda'ya :)

    YanıtlaSil
  2. ohh maşallahh kuzumaa:) 100. gününüz kutlu mutlu olsunn:))

    YanıtlaSil