2 Mart 2014 Pazar

Şeklin Aynısını Yapma : Kar Kristalleri

Bu sene kış gelmedi malesef. Ceyda ise sürekli kış geldi mi kar yağacak  mı diye soruyor. Bu sabah babaannesinin ördüğü bere ve atkıyı takmış, kar geldi mi diye yine sordu. :)) Yok valla karın geleceği yok. Ben de kış temasını Ceyda'ya biraz daha iyi anlatabilmek için kış ile ilgili çalışmalara devam ediyorum. Dün kar kristalleri yaptık. 
Öncelikle kare, üçgen ve diğer şekilleri gruplandırdık. Sonra Ceyda'ya resime bakıp hangi şekillerin gerekli olduğunu sordum ve onları almasını söyledim.Böylelikle bu tarz çalışmalarda nasıl bir yöntem uygulaması gerektiğini de anlattım. :)

Bu çalışmayı making learning fun sitesinde buldum. Sayfadaki Page1, Page2, Page3, Page4, Page5 linklerine tıklayıp açılan yazdırma sayfasında PRINT butonuna basarak şekilleri yazdırabilirsiniz. Lamine ederek de daha dayanıklı hale getirebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder