6 Şubat 2014 Perşembe

Çocuklar İçin Çalışma Masası Nasıl Olmalı?

Uzun zamandır Ceyda için çalışma masası arıyorum. İşlevsel olmasını istiyordum. Hem sağlam olsun bunun için ahşap olmalı diye düşünüyordum hem de yanına sağına soluna birşeyler koyup masanın üzerindeki kalabalığı mümkün olduğunca azaltmak istiyordum. 
İnternette çok fazla güzel çalışma masa örneği var. Özellikle de pinterest'e baktıkça moralim bozuluyordu. Bunlardan birini marangoza yaptırsam mı diyordum ama o da başka bir dert. Geçmiş tecrübelerimden dolayı iyi biliyorum.
Bugün tesadüfen bir kişiye bilgi vermek için kısa bir araştırma yaparken IKEA'nın LATT Masa Setinin kullanım şekillerini görünce çok mutlu oldum. :) Tam da benim düşündüğüm gibi olmasa da benim düşüncelerime yakın şekilde yapılmış idi. 
Aşağıda görüldüğü gibi masanın yanlarına askılık takarak kullanmışlar. Çok beğendim. :)

Böyle bir masa için ne kadarlık bir bütçe gerekir diye hesaplarsam:
Latt Masa Seti : 75 TL
 

Krokig Askı Seti (3 adet) : 5 TL



BYGEL 10'lu Kanca : 3 TL

FINTORP Çatal Bıçaklık (Galvaniz Kova) : 6 TL


Toplam olarak 97 TL ye bu masayı istediğim şekle getirebilirim. Galvaniz minik kova ve askı malzemelerini belki daha ucuza da bulabilirim. Herşeyin 1 ya da 3 TL ye satıldığı marketlerde bulunabilir ama Krokig askı setini çok beğendim. Ondan mutlaka almak isterim. Çok neşeli duruyorlar :)

Sanırım hayalimdekine yakın bir masa seti olacak. Çok mutlu oldum şimdi. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder