3 Nisan 2013 Çarşamba

Farklı Tip Kaplara Boncukları Koyup Ses Yapalım ! (Çok gürültülü bir oyun)

Bir çocuğun en sevdiği şey mutfak kapları ile oynamak gerçekten.Ne kadar değişik oyuncakları olursa olsun mutfak başlı başına bir oyuncak aslında. Bizim Ceyda da her mutfağa geldiğinde mutlaka çekmecelere bakar. Dolapları karıştırır. Bugün hatta gelmiş çekmecelere bakıyordu ve ben ne yapıyorsun dediğim zaman çekmeceye bir bakayım dedi. Sanki bir değişiklik var mı onu kontrol ediyor. :) Denetçi hanım !

Yine bir gün kapları mutfakta ortaya çıkarmış oynarken hadi içlerine boncuk koyalım, ses çıkıyor mu bakalım dedim. Çok gürültülü bir oyun oldu ama kapların içine boncukları koymak, kapaklarını kapatmak ve açmak, sallayıp ses çıkarmak çok oyalayıcı bir oyun oldu. Ben de mutfaktaki işimi rahat rahat bitirdim.

Kilitli, geçmeli, çevirmeli, ittirmeli kapaklardan bir karışım yaptım. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder