22 Nisan 2013 Pazartesi

Bir Emzirme Yastığının Öyküsü :)

İlk başlarda emzirme yastığı olarak kullanmak üzere dikmiştim ama bizim emzirme yastığı Ceyda'ya henüz oturmayı öğrenmemişken yatar pozisyonda oturma sağlayan koltuk, ek gıdalara geçtiğimiz zaman yemek yedirmek için minder, oyun oynarken düşüp orasını burasını çarpmasın diye koruyucu bariyer, yine tay tay durmaya başladığı zamanlarda geriye doğru düşerse  kafasını vurmasın diye yastık ve en son da top oyunlarımızda kale olarak görev yaptı.
Kendisine yapmış olduğu hizmetlerden dolayı çok teşekkür ederim! Bir emzirme yastığının bu kadar işlevsel olabileceğini hiç düşünmemiştim. Tüm annelere tavsiye ederim. :))


2 yorum:

  1. çok güzel elinize sağlık. anneannemiz gelince biz de yapalım kullanışlı demişsiniz. ölçüleri yazabilir misiniz zahmet olmazsa bir de içine elyaf mı doldurdunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emzirme yastığının şablonunu yeni yazımda verdim. Ölçüleri de detaylı bir şekilde belirttim. İçini elyaf ile doldurmuştum.

      Sil