18 Aralık 2012 Salı

Zıt Kavramlar Oyunu

19.aydan itibaren abone olduğumuz Adım Adım dergisinin 21.ay kitabında  içeri ve dışarı kavramlarının öğretilmesi konusu da vardı.Ben genelde kitaptaki konuları okuyup sonra da Ceyda'nın hoşuna gideceği bir şekilde oyun oynatarak öğretiyorum.

İçeri ve dışarı kavramlarını da her çocuğun mutlaka oynamaya bayıldığı leğen ve mandallar eşliğinde öğretmiştim. Gerçi Ceyda çoğu kavramı yaşayarak öğreniyor.Bence en güzeli de bu oluyor. Ben hissettirmeden onu konuşturarak, sorular sorarak zaten birçok kavramı öğrenmesini sağlamış oluyorum.

Leğenle oynarken Ceyda'ya hadi içeri gir, otur, dışarı zıpla, mandalları içeri atalım falan derken epey oynatmış hem de kendisine  içeri dışarı kelimelerini söyleterek konuyu pekiştirmiştim. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder