12 Temmuz 2012 Perşembe

Yer Değişikliği İle Altüst Olan Uyku! :(

Bu sene yazlığa gideceğim diye çok hevesliydim.Ceyda büyümüştü ya beraber rahat rahat denize girebilecektik. Ben kızıma puantiyeli gözlük, mayo ve deniz elbisesi almıştım.Beraber öğle uykusundan sonra rahat rahat denize girebilecekti tabii.....

Malesef Ceyda'nın yarım yamalak olan uyku düzeni yok oldu ve beni bitirdi.Geceleri ayağa kalkıp sabah saat 6'lara kadar gezip, bahçede arabası ile gezmek istedi.Bahçeye inemeyince evin merdivenlerinde gezdi.O da olmayınca elektrik düğmesine takılıp açıp kapadı.Benim sinirlerim gerildikçe gerildi. Asabi bir tip oldum. Ne yediğimden ne de içtiğimden birşey anladım.

Veee Ceyda eve döner dönmez sanki 15 gün boyunca yazlıktaki uykusuz Ceyda o değilmiş gibi akşam saat 21:30'da yatıp sabah saat 6'ya kadar güzel güzel uyumaya başladı. Eve geldiğime hiç bu kadar sevinmemiştim.Bu seneki yazlık faslımız da bu şekilde tatsız tuzsuz bir şekilde bitti.Birde ailecek hastalandık. Döndüğümüzden beri de aldığımız ilaçlar sebebi ile de bol bol uyuduk. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder