29 Haziran 2011 Çarşamba

Annelere Gereksiz Yorumlar

Annelik en zor görevlerden birisi.Eve gelen misafirlerin yorumları ise bazen bu işi daha da zorlaştırıyor. Laf olsun diye söylenen sözler, tavsiyeler beni çok sıkıyor.

Ben elimden geleni yapıyorum ama bazı şeyler gerçekten bebeklerin istediği gibi oluyor.Ne kadar bebek olsalar da birşeyi istemediler mi gerçekten zorla yaptırılmıyor.

En Sevmediğim Sözler
------------------------------
1)Kucağa alıştırmışsınız.
Ya ben bilerek mi yaptım.Gazı var diye kucağa aldıkça kendisi alıştı.Sanki ben bütün gün kucakta gezdirmekten çok hoşlanıyorum.Ben bilmiyorum sanki yatırıp uyutmayı ama işte çocuk istemiyor, ağlıyor.

2)Emzir sakın bırakma.Mama verme.Sütün nasıl iyi geliyor mu?
Evet emziriyorum ama sütüm az geliyor.Takviye olarak mama vermek zorundayız.

3) Uyumuyor mu?
Uyuyor uyumasına ama misafir geldiğinde çocuk huzursuz oluyor, düzeni bozuluyor.

4)Sesli ortama alıştırsaydın.İnsan görmüyor, evde yalnız tabii.
Çocuk 5 aylık olunca çevredeki seslere karşı ilgisi artıyor.Her sese gözünü açıyor, kafasını kaldırıp bakıyor.

5)Bebek ile gezmesini öğren.
Bebek ile kendime göre parkta,bahçede,alış veriş merkezinde geziyorum ama günlere de minicik bebeği götürecek değilim.

6)Çok beklemeden ikinciyi yap.
Daha yeni çocuk doğmuş.Bunalımlardayım.Huyunu, suyunu öğrenmeye çalışıyorum.Birde ikinciyi yap tavsiyesi şimdi çok gerekli idi.


Bunlar gibi sürekli insanı sıkıştıran yorumlar, tavsiyeler arka arkaya geliyor.İnsanlar sanki tebriğe değil yargılamaya geliyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder