7 Şubat 2016 Pazar

Ceyda'nın Kitap Tanıtımları Youtube'ta Yayında :)





Uzun bir ara oldu. Bir süreliğini bloğu kapatmıştım ve artık pek bir paylaşımda bulunmam derken tekrar bloğu aktif ettim. :) 
Ceyda büyüyor ve büyümesine şahit olurken insan türlü türlü aklına gelmeyen şeylerine şahit oluyor. Geçtiğimiz haftalarda Cicideko için ben video çekerken "Ben de çekmek istiyorum" deyip ısrar edince "Tamam, sen de kitaplarını anlat o zaman." dedim. O da hiç çekinmeden tamam dedi ve sanki yıllardan kitap anlatımı yapan birisi gibi rahat ve de özgüven içerisinde kitaplarını tanıttı.Şaştım kaldım... O nasıl bir rahatlıktır dedim. Annem de diyor ki "Konuşma aralarında bir eeeeeeee desin bir sesi titresin. Biz olsak utana sıkıla konuşuruz." :)))
Her nesil diğerine benzemiyor ve de farklı şekillerde düşünüp , davranıyor. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder