22 Aralık 2014 Pazartesi

Çocuklar İçin Ucuz İngilizce Kısa Hikaye Kitapları

Bugüne kadar Aliexpress.com sitesinden çok faydalandım. Ücretsiz kargoya bir sürü malzeme aldım. Bir kitap almadığım kalmıştı onu da yaptım. 
Ceyda için kısa ingilizce hikayeleri almak için önce Amazon'a baktım ama malesef kargo parası ile kitaplar çok pahalıya gelecekti. Sonra Türkiye'deki online kitap sitelerine baktım pek de cezbedici kitap bulamadım, bulduklarmın da stokları yoktu. Yabancı kitap satan kitapçıları gezmek gerekecek diye düşünürken Aliexpress'e bakayım dedim. 

Orada Usborne yayınlarının minik öykü kitaplarının setini buldum. 10 tane kitaptan oluşan sette, kitabın tanesi 7,5 TL ye geliyordu. Üstelik kargo ücreti de yoktu. Usborne serisinden birkaç türkçe kitap da önceden almıştık. Çocuğun dikkatini çekmek için sayfadaki minik ördeği buluyorsunuz. Ceyda ördek bulmaya da bayılır diyerek bu seti aldım.

Aşağıda gördüğünüz üzere resimler çok güzel çizilmiş.Az yazısı var. Okuma yazma öğrendiğinde de kendisi okuyabilir. :)









Geceleri yatmadan önce ingilizce okuyup, türkçeye çevirip arkasından "where is the duck?" "show me the duck" diyorum. Okulda öğrendiği kelimeleri de çaktırmadan tekrar etmiş oluyoruz.Ders gibi yapınca bizimkisi pek ilgi göztermez. Bile bile konuşmaz da. :)

Yalnız Çin'den kargo bu aralar 1 aya yakın  kimi zaman da bir aydan fazla zamanda geliyor. Barkod numarası ile ürünü takip edebiliyorsunuz. Ben 10 gün sonrasında sık sık kontrol ediyorum. :)

Aliexpress'te kitapları aldığım satıcı Little Whale's Shop. Orada başka setler de var. Bizim için şimdilik bu 10 kitap yeterli. Siz de bir göz atın derim. Ücretsiz kargoya bundan iyisi can sağlığı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder