26 Temmuz 2013 Cuma

Çilek Kız (Strawberry Shortcake) Çıkartmalı Öyküler Kitaplarımız

Ceyda oldum olası çıkartmaları çok seviyor. Ben de kendisine uygun olabilecek çok karışık olmayan çıkartma kitapları almaya çalışıyorum. En son da çilek kız çıkartmalı kitap serisine dadandık. Önce iki tane aldım. Birini Ceyda ile yaptık diğerini ise kuzeni Melike yaptı. Melike'nin yaptığı kitabı da hatıra olarak sakladım. 6 yaşında ve nasıl güzel kompozisyon yaparak yapıştırmış çıkartmaları bayıldım doğrusu. Zaten kendisi çok zekidir ama yine de insan hayran kalıyor.:)

Ceyda'yı genelde ben sorular sorarak yönlendiriyorum. Renk uyumlarına göre ya da konuya göre çıkartmaları şuraya buraya yapıştırabiliriz diyorum o da benim anlatımıma göre yerlerini buluyor. Bazen hangisinin gözlüğü yok, çantası yok, terliği yok gibi soru soruyorum bazen de çiçekler nerede oraya yapıştır diyorum mesela. Uzun bir vakit bu şekilde oyalanıyoruz işte.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder