13 Mart 2013 Çarşamba

Strofor Toplardan Yeni Bebeğimiz

Bazen öylesine hadi yapalım dediğim şey Ceyda'nın çok ama çok hoşuna gidiyor. Bazen de bunu çok beğenir dediğim şeye hiç ilgi göstermeyebiliyor. Lafı strafor toplardan yaptığımız bebeğe getireceğim. :) Güya EVA bebek yapımı için almıştım bu strafor topları ama bir zaman ayırıp da yapamadım. Sonra aklıma Ceyda ile kaba taslak bir bebek yapmak geldi.

Malzemeler :
---------------
Pipo Temizleyicisi - Pipo Tutun'den 
Strafor Toplar - Büyük & Küçük Boy
Oynar Gözler
Keçe Yünü
Kurdele
Kağıt
Makas
Yapıştırıcı

Bebeğin ayakları için minik topların alt kısımlarını kestim. Böylelikle ayakta durabildi. Kestiğim parçanın bir tanesini şapka yaptık. Vücut ile baş kısmını yapıştırdık. Kol ve bacaklar için pipo temizleyicisi kullandık. Bildiğimiz basit bir bebek yapımı oldu. :)


Bebeğin üstüne de çiçek süs koyduk. Bebeğin adı ne diye sordum Ceyda'ya , "Çiçek" miş. :)



Bebeği yaptık bitti. Hemen "aahhh anne süt süt " dedi. Aman dedim bir de sütümüz eksikti. Neyse evdeki Ceyda'nın mevlüt şekerlerinden kalma biberonu bulduk, hemen sütünü de verdik. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder