21 Şubat 2013 Perşembe

2.Yaş İle Gelen Uyku Düzeni (Çoook Şükür !)

Valla korkudan kaç haftadır elim yazmaya varmıyordu.Yani ne zaman ohhh bu da düzene girdi desem o şey nazarımdan mıdır nedir hemen bozuluyordu. Ben de böyle olunca anlatmaya bir türlü cesaret edemedim ama Ceyda'nın doğum gününden itibaren yani 19 Ocak'tan beri uyku düzenimiz öyle güzel bir şekil aldı ki inanamıyorum.

Ceyda'ya 29 Kasım 2012 tarihinde anne sütü vermeyi bırakmıştım. O dönem de çok problem yaşamadım. Gerçekten oral dönem sonu olduğu için sanırım Ceyda bu durumu çok da sakin bir şekilde atlattı.Korktuğum gibi olmadı. Fakat uykuya geçişi hep emerek yaptığı için bu sefer benim üzerimde uyumaya başladı.Gündüzleri yanında olmadığım zaman hemen uyanıyordu. Bu sefer bu durumu nasıl halledeceğiz diye düşünmeye başladım.

Bunu düşünürken Ceyda'yı gündüz de gece de yatağında uyutmaya başladım.Yatmadan önce kitap anlattım.O yatağında yatarken karşısında oturup bekledim. Bir de yatağına seveceğini düşündüğüm ve neredeyse 10 aylık iken Cotton Box'tan aldığım nevresim takımlarını serdim. Yavaş yavaş yatağında uyumaya başladı.
Veee artık Ceyda'yı sütünü içirip yatağına yatırıp iyi geceler dileyip odasından çıkıyoruz !!!! Hala bunu yazarken bile inanamıyorum. Gerçekten hayallerim gerçek oldu. :)) Bütün gece boyunca sadece 1 kere süt içmek için uyanıyor.Sütünü içip hemen uykuya dalıyor. Gündüzleri ise "Uyku geldi !" deyip, gidip yatağına yatıyor. Valla billa da inanılacak gibi değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder