16 Haziran 2016 Perşembe

Kes-Yapıştır Etkinlik Kitabı - Çamlıca Çocuk Yayınları

Boyama olmasın da kesip yapıştırma olsun. Azcık boyama yaptık mı hemen elimiz ağrır. Bakalım ilkokula başladığımız zaman ödev yığının altından nasıl kalkacağız. Bizim kadar ağır eğitim sistemi başka bir ülkede var mıdır? :( Neyse bizlerde delik deşik bir yılı bir yılına uymaya eğitim sistemlerinde (sistemsizliklerinde) yetiştik çocuklarımız da böyle yetişecekler. Derin ve ağır mevzulara girmeden kızımın çok sevdiği kitabı tanıtmak istedim. Kesip yapıştırma olunca akan sular durur. Hızını alamayıp doğaçlama bir sürü kağıt daha kesilir. :))


Çamlıca Çocuk yayınlarının güzel bir kesip yapıştırma serisi var. Annem almış bu kitabı. Ceyda da çok sevdi ama daha sonra diğer serideki kitapları fiziki olarak bulamadım. İnternetten de sipariş veremedim. Resime bakıp şekilleri kesip yapıştırarak aynısı yapılıyor. Tavsiye ederim.










2 yorum:

  1. Oğlum henüz çok küçük -7 ayını bitirdi- ama güzel kitap önerilerini not alıp tedarik etmeye çalışıyorum kitapları. Teşekkürler öneriniz için. İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :) Henüz erken tabii ama ileride işinize çok yarayacak kitaplar.

      Sil