15 Mayıs 2016 Pazar

Ağaca çıkıp erik yemek ne büyük lüks!

Hayat ne garip bir hal aldı. Geçen gün Ankara'da yaşan kız kardeşim dedi ki "Çocuk koşup oynasın diye para veriyoruz artık !". Bu cümleyi düşününce gelecekten korkuyorum. Bu ve bundan sonraki nesiller neler ile karşılaşacaklar diye düşünüyorum. Mahalle kavramı kalmadı artık. Çocuğu bir bakkala göndermek, biraz uzaktaki bir apartmandaki arkadaşına göndermek, tek başına dışarıda oynamasına izin vermek hayal oldu resmen. Çocuğa güvensen çevreye güvenilmiyor. Herkese bir şüpheci gözle bakılıyor.

Hal böyle olunca da fırsat buldukça ve mümkün oldukça çocukluğunun tadına varabilmesi için benim küçükken yaşadığım anıları Ceyda'ya da yaşatmaya çalışıyorum. Ne kadarını yaşatabilirsek o kadar kardır açıkçası. Geçen haftalarda ailemin yanına gitmiştim. Tam da erik zamanına denk geldik. Kuzenler ile bahçede oyunlar, erik ağacına çıkıp erik yemeler.... Çok güzel vakit geçirdik doğrusu. Üç günlük tatil bize nasıl iyi geldi anlatamam. :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder