28 Nisan 2014 Pazartesi

Yadoo Tahta Bisikletimiz

Geçen sene Ceyda'ya almak için bisiklet araştırması yaparken, çocuk bisikleti konusunda epey bilgi sahibi olmuştum. Çocuk bisikletinin de nesi araştırılır derseniz aslında önemli bir konu çünkü bilmeden aldığımız bisikletler çocuğumuzun gelişimine ve de iskeletine zarar bile verebiliyor. 
Bende araştırma yaparken Yadoo Tahta Bisiklete rastladım. İskelet sistemine fazla yük vermemesi ve de denge kurmasını desteklediği için ben de bu bisikletten aldım. Ceyda şu aralar bu bisikletine biniyor. Hafif olması sebebi ile istediği gibi taşıyabiliyor. Düşse bile bisiklet hafif olduğu için bir zarar da vermiyor. Ben çok memnun kaldım. 






6 yorum:

  1. ne iyi yaptiniz biz de 1 seneden fazladir bunun plastik olanini kullaniyoruz. bu sekilde cocuk denge saglamayi ogrenip yan tekerlek mefhumunu hic tanimadan normal bisiklet kullanabiliuor. 3 yasinda cocuklarin normal yan tekerlegi olmayan pedalli bisikletlerle hiz yaptigina sahit olunca bizim buralarda laufrad denen bu pedalsiz bisikletin ne kadar faydasi olduginu anlamistim. gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  2. bizim biziklet de buydu biraz gec basladik kullanmaya ama 3 yasindan beri kullaniyoruz tahta olan icin biraz daha buyumesi gerek benimki cok kisa maalesef ;) http://sudagidan.blogspot.co.at/2013/08/yan-tekerleksiz-bisikletle-laufrad-grun.html?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay parka bayıldım. :) Nasıl güzelmiş. Sizin bisikletiniz de çok güzelmiş. Denge kurmayı öğrenmek açısından bence de bu tarz bisiklet çok faydalı oluyor.

      Sil
  3. valla ilk defa gördüm bu bisikletlerden , çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. İnternette bu bisikletten araştırıyorum bulamıyorum, nereden satın alabileceğimiz konusunda bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yadoo diye google da aatınca birçok yerde çıkıyor. Bebekchik.com da var. Kargo da ücretsizmiş.

      Sil