9 Ocak 2014 Perşembe

Çocuklar İçin Uyku Rutini Oluşturma Kartları

Çocuklar mutlaka oyun şeklinde yapılan işlere hemen dahil oluyorlar. Uyku rutini oluşturmak ile ilgili bu kartları görünce paylaşmadan duramadım. Çok hoşuma gittiler.
Biz Ceyda'ya uyku rutini oluşturalı epey oluyor ama yine de bu kartları bastırıp uyku rutini için kullanmak istiyorum çünkü arada yok tuvaletimi yapmayacağım, dişimi fırçalamayacağım gibi itirazlar çıkıyor.

Dün akşam örneğin bu kartları kullandım. Her işlemden sonra bir tane kart kazandın dedim. Ceyda bu işe bayıldı. Kartları ile beraber uyudu. :)

Kartları nickjr.com sitesinde buldum. Bedava alabileceğiniz faaliyet, doğum günü süslemeleri, çalışma sayfaları var.








3 yorum:

  1. evet yaa bizim evde de aynı, bazen tutturuyor uyumayacağım, tuvalete gitmeyeceğim diye, işe yarayabilir, deneyeyim bende :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel fikir paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil