5 Ocak 2013 Cumartesi

Bir Dolap Kitap'tan Kitap Önerileri

Ceyda için bol resimli kitaplar araştırırken Bir Dolap Kitap adlı site ile karşılaştım.İki yetişkin insan oturmuşlar çocuk kitapları okuyorlar ve bunları yorumlayarak bizlere tanıştırıyorlar.Bayıldım doğrusu ve çok ama çok etkilendim. :) Okudukları kitapları kategorilere de ayırmışlar. Okul Öncesi - İlk Okuma - İlkokul - Genç - Yetişkin olarak sınıflandırmışlar.
Bir Dolap Kitap


Şimdilik incelediklerimin içinden benim en çok "Küçük Vak Vak" hoşuma gitti.Yazarı Lauren Thompson Pearson.

Küçük Vak Vak

Bir de Banu'nun anlatmış olduğu annesi ile kitap alışverişi hikayesi çok hoşuma gitti.Küçükken annem de bizi her Adapazarı'ndan İstanbul'a gidişimiz de çok büyük bir kitapçıya götürürdü.Orada gezmeyi bile çok severdim.Bir de mutlaka bir çocuk müzikaline giderdik.Ben ilk defa sinemaya orta birinci sınıfta gitmiştim.Ondan öncesinde hep tiyatroya gitmek isterdim. Tiyatro salonunun o havası bana büyüleyici gelirdi. Benim de anılarım canlandı. :)

Ceyda' yı şimdiye kadar kitap alışverişine çıkarmadık. Aslında ne istediğini iyi bilen bir çocuk ve kitaplara bakmayı da çok seviyor.Bazen kendi başına dakikalarca kitapları ile ilgileniyor. Şimdiye kadar ben internetten yada marketten alışveriş esnasında kitap alıyordum ama bu sefer o seçsin.O da bu zevki tatsın bakalım. Tabii bunun için bir kitapçıya gitmek lazım. Oyuncakçı karışımı bir yer olmaması lazım. Hatta Pepee hiç olmaması lazım. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder