4 Kasım 2012 Pazar

Kaplıca Hazırlıkları: Isıtıcılı Mayo ve Yüzme Bezi

Bu seneki yazlık maceramızdan sonra iki bayramda da Sakarya'ya gitmeye cesaret edemedim. Ceyda'nın geceleri uyumaması özellikle benim için çok sıkıntı olmuştu. Uykusuzluktan dolayı iyice asabi olmuştum. Ceyda'ya da sinirli davranmıştım. Hala o hallerim aklıma geldikçe üzülüyorum.

1 hafta sonra kaplıca için gidiyoruz. Bu sefer inşallah güzel bir üç hafta geçiririz. 2 hafta SAROT devremülk kaplıcamızda kalacağız. Ben yapılırken görmüştüm. Düz bir alan pek yoktu. Gerçi o zaman her yer inşaattı ve çamur içindeydi.Çocuklar için umarım güzel oyun alanları vardır. Doğumdan sonra artan sırt ağrılarım için geçen sene gitmeyi çok istemiştim ama kısmet olmamıştı. Gerçi yaklaşık 2 aydır pilates yaptığım için sırt ağrım yok ama suda yüzmek daha da iyi gelecektir.

Ceyda bu yaz denize girmişti ve suda yüzmek hoşuna gitmişti. İnşallah kaplıcada da havuza girer.Yazın denizde az kalmasına rağmen hemen üşümüş, dudakları titremeye başlamıştı. Kardeşim oğluna balık adam kıyafetine benzer yüzme kıyafeti aldıklarını söylemişti. Bende internette buldum ve Bebek Krallığı sitesinden ısıtıcılı mayo aldım. Bir tane de yüzme bezi aldım. Bakalım bu sefer nasıl geçecek.
Şu anda ürünler indirimde olduğu için eğer ihtiyacınız varsa kaçırmayın derim. Kullandıktan sonra da faydasını görüp görmediğimiz ile ilgili bilgi yazarım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder