2 Temmuz 2013 Salı

İyiki Doğdun Melike !

Doğduğu gün kucağıma aldığım; büyümesini an be an takip ettiğim; zekasına, enerjisine, duygusallığına hayran kaldığım; kimi hallerini kendime çok benzettiğim görümcemin kızı Melikemizin doğum gününü bu sene de çok güzel kutladık.
İlk kutlamayı okulda yaptık. Ceyda 'yı okuldan eve zor getirdim. Şarkılar, oyunlar, çocuklar olunca Ceyda coştu da coştu. O kadar coştu ki kıyafetini çıkarıp kutlamalara öyle devam etti. :) Önceden de bahsetmiştim. Ceyda'nın soyunma huyu var ve hala da geçmedi. Nasıl düzelecek onu da bilmiyorum.
Sonra da hobi bahçemizde bir kutlama yaptık. Okuldaki başka aile içinde başka dedim. Ceyda'ya sonra da Beyza'ya kutlama yapacağız da Melike mi eksik kalacak. Ben büyük çocuk olduğum için aile de her zaman büyük çocukları kayırırım. Bir de en sevmediğim laf " Sen büyüksün o küçük ama .... " gibi başlayanlardır.Şimdi bir şey oldu mu büyüye yoksa küçüğe de yok derim. :)) Neyse gelelim kutlama fotoğraflarımıza.

İlk fotoğraflar AKD Kids'teki doğumgünü kutlamasından:


Melike ve Doğumgünü Pastası

Ceyda ve Melike

Melike ve Kardeşi Beyza

Ceyda hediyesini Melike'ye veriyor.

Hobi Bahçesindeki Kutlama! Kızalara tütü etek aldım. Balonlar ile bir bölümü süsledik. 



Kızlar timsah yürüyüşü yapıyor.:)

Kızlar çılgınca dans ediyor. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder